2018-10-03
Prowadzone rejestry i zasady udostępniania danych
W ramach działalności administracyjnej i kontrolnej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku prowadzone są rejestry lub ewidencje:
- Rejestr skarg i wniosków.
- Rejestru zakażeń i zachorowań na chorobę zakaźną, zgonów z powodu zakażenia lub choroby zakaźnej, ich podejrzeń oraz przypadków stwierdzenia dodatniego wyniku badania laboratoryjnego.
- Rejestr zgłoszeń niepożądanych odczynów poszczepiennych.
- Rejestr chorób zawodowych i skutków chorób zawodowych.
- Rejestr zarządzeń Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku.
- Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
- Centralna ewidencja rejestrów decyzji.
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
- Inne rejestry i ewidencje – w zależności od bieżących potrzeb w działalności danej komórki organizacyjnej (np. rejestry decyzji, rejestry protokołów, ewidencja zezwoleń na dodatkową pracę zarobkową poza zakładem pracy pracowników PSSE, wykazy obiektów nadzorowanych, itp.)
Dostęp do danych w rejestrach jest ograniczony dla klienta zewnętrznego PSSE.
Zarządzanie danym rejestrem podlega ustalonej procedurze w zakresie zachowania poufności i ochrony praw własności klienta, a także polityce bezpieczeństwa danych osobowych w Stacji.
W Stacji zorganizowane jest archiwum zakładowe (składnica akt), prowadzone na podstawie Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.